Víte, že Vám video může vydělat desítky až stovky tisíc korun ročně? 🎥🎬

99 % podnikatelů totiž přistupuje k videím špatně a utrácí zbytečně peníze za věci, které jim nepřinesou zisk. Patříte mezi ně?

Tak schválně, podívejte se na fotku. Jde o náhledovku reklamy na YouTube, kterou jsme točili pro klienta Albi a.s. (jedničku na trhu s deskovými hrami v ČR a SR s obratem přes miliardu Kč) ⬇️⬇️⬇️ 

Připadá Vám fotka amatérská, otřesná, nevkusná a šílená? V tom jsme zajedno, i nám přijde upřímně hrozná... 😀

Tato reklama má ale na YouTube 1,7 milionu zhlédnutí, přinesla desítky tisíc prokliků na e-shop a zvýšila prodeje dané deskové hry o 469 %.

Proč?

Protože na našem a Vašem názoru nebo názoru marketingového oddělení upřímně vůbec nezáleží!

Jediné, co Vás musí při tvorbě reklamy vždy a jenom zajímat, je názor cílové skupiny a u ní toto video fungovalo výborně.

Tipněte si, kolik stála výroba celé reklamy včetně sepsání scénáře, natočení, postprodukce a honorářů? Z mé zkušenosti 10x méně, než si myslíte. (Pár lidem už jsem tento dotaz položil).

Rád Vám dám další užitečné tipy k efektivní video reklamě.  ⬇️⬇️⬇️

Chci poslat tipy ZDARMA

Co se dozvíte?

  • Jak natočit úspěšné video na YouTube?
    Co rozhoduje o úspěchu videa na YouTube? Náhledová fotka, tagy, description a co dál?
  • Jak natočit efektivní náborové video?
    Pro firmu G4S jsme natočili náborová videa, co přinesly efektivně a levně nové zaměstnance. Jak na to? Na co si dát pozor?
  • Jak pracovat v kampaních s YouTubery?
    S YouTubery jsme od roku 2013 natočili desítky reklam. Jak udělat efektivní kampaň, která bude mít stovky tisíc zhlédnutí? Jaké faktory rozhodují? Proč nevybírat YouTubera jen podle počtu odběratelů a jaké jsou důležitější metriky?
  • Proč používat čtvercové video?
    Proč je lepší mít v reklamě na Facebooku čtvercové video nebo dokonce video na výšku? Jaké to přináší výsledky?

Kdo jsem?

Jmenuji si Marek Dvořák a před 12 lety jsem založil filmové studio Markusfilm s.r.o. Natočil jsem stovky reklam jak pro velké korporace, tak malé a střední podniky nebo živnostníky. Hodně jsem se při spolupráci s firmami naučil a všiml si pár stejných chyb, co klienti v uvažování nad videem dělali.  

Naši klienti

Za uplynulou dekádu jsme natočili desítky reklam pro klienty jako Bohemia Chips, Rockstar, G4S, Albi, Trenýrkárna.cz, Dinopark ale i menší podniky a živnostníky.  

Recenze od jedné odběratelky e-mailu:

Chci stáhnout tipy ZDARMA

5 důvodů, proč je pro podnikatele dobré mít video:

  • Lepší pozice ve vyhledávačích
    Web s firemním videem má až 50x větší šanci zobrazit se na 1. straně při vyhledávání v Googlu. Díky videu tak web navštíví víc potenciálních zákazníků, což ušetří ročně až desítky tisíc za placenou reklamu.
  • Lepší zapojení návštěvníků
    Cca 20 % lidí si přečte text na webu, ale ten samý obsah sdělený videem se dostane se až k 80 % návštěvníků. Víc lidí se tedy díky videu podívá na váš obsah a zvyšuje se pravděpodobnost zakoupení produktu nebo služby.
  • Nižší cena za proklik
    Facebook dává přednost videu před fotkou, bojuje totiž s konkurenčním YouTube. V reklamní kampani tak platíte nižší cenu za proklik. Mnoha klientům už video reklama ušetřila desítky tisíc korun ročně. Nemusíme chodit daleko, i na tuto stránku jste se dostali díky videu, ne? 🙂
  • Hodnota
    Video poskytuje hodnotu, kterou uživatelé docení jeho sdílením a lépe je zaujme a přesvědčí ke koupi produktů nebo služeb.
  • Větší zisk
    Díky videu vzroste šance, že u vás lidé nakoupí nebo si objednají vaše služby, a to až o 65 % ! Máte e-shop nebo firemní web? Video je nezbytná věc.
Stáhnout tipy na efektivní video reklamu

Co o Markusfilmu říkají jeho klienti?