Víte, že Vám video může vydělat desítky až stovky tisíc korun ročně? 🎥🎬
99 % podnikatelů totiž přistupuje k videím špatně a utrácí zbytečně peníze za věci, které jim nepřinesou zisk. Patříte mezi ně?
Tak schválně, podívejte se na fotku. Jde o náhledovku reklamy na YouTube, kterou jsme točili pro klienta Albi a.s. (jedničku na trhu s deskovými hrami v ČR a SR s obratem přes miliardu Kč) ⬇️⬇️⬇️
Připadá Vám fotka amatérská, otřesná, nevkusná a šílená? V tom jsme zajedno, i nám přijde upřímně hrozná... 😀
Tato reklama má ale na YouTube 1,7 milionu zhlédnutí, přinesla desítky tisíc prokliků na e-shop a zvýšila prodeje dané deskové hry o 469 %.
Proč?
Protože na našem a Vašem názoru nebo názoru marketingového oddělení upřímně vůbec nezáleží!
Jediné, co Vás musí při tvorbě reklamy vždy a jenom zajímat, je názor cílové skupiny a u ní toto video fungovalo výborně.
Tipněte si, kolik stála výroba celé reklamy včetně sepsání scénáře, natočení, postprodukce a honorářů? Z mé zkušenosti 10x méně, než si myslíte. (Pár lidem už jsem tento dotaz položil).
Rád Vám dám další užitečné tipy k efektivní video reklamě. ⬇️⬇️⬇️
Co se dozvíte?
- Jak natočit úspěšné video na YouTube?Co rozhoduje o úspěchu videa na YouTube? Náhledová fotka, tagy, description a co dál?
- Jak natočit efektivní náborové video?Pro firmu G4S jsme natočili náborová videa, co přinesly efektivně a levně nové zaměstnance. Jak na to? Na co si dát pozor?
- Jak pracovat v kampaních s YouTubery?S YouTubery jsme od roku 2013 natočili desítky reklam. Jak udělat efektivní kampaň, která bude mít stovky tisíc zhlédnutí? Jaké faktory rozhodují? Proč nevybírat YouTubera jen podle počtu odběratelů a jaké jsou důležitější metriky?
- Proč používat čtvercové video?Proč je lepší mít v reklamě na Facebooku čtvercové video nebo dokonce video na výšku? Jaké to přináší výsledky?
Kdo jsem?
Jmenuji si Marek Dvořák a před 12 lety jsem založil filmové studio Markusfilm s.r.o. Natočil jsem stovky reklam jak pro velké korporace, tak malé a střední podniky nebo živnostníky. Hodně jsem se při spolupráci s firmami naučil a všiml si pár stejných chyb, co klienti v uvažování nad videem dělali.
Naši klienti
Za uplynulou dekádu jsme natočili desítky reklam pro klienty jako Bohemia Chips, Rockstar, G4S, Albi, Trenýrkárna.cz, Dinopark ale i menší podniky a živnostníky.
Recenze od jedné odběratelky e-mailu:
5 důvodů, proč je pro podnikatele dobré mít video:
- Lepší pozice ve vyhledávačíchWeb s firemním videem má až 50x větší šanci zobrazit se na 1. straně při vyhledávání v Googlu. Díky videu tak web navštíví víc potenciálních zákazníků, což ušetří ročně až desítky tisíc za placenou reklamu.
- Lepší zapojení návštěvníkůCca 20 % lidí si přečte text na webu, ale ten samý obsah sdělený videem se dostane se až k 80 % návštěvníků. Víc lidí se tedy díky videu podívá na váš obsah a zvyšuje se pravděpodobnost zakoupení produktu nebo služby.
- Nižší cena za proklikFacebook dává přednost videu před fotkou, bojuje totiž s konkurenčním YouTube. V reklamní kampani tak platíte nižší cenu za proklik. Mnoha klientům už video reklama ušetřila desítky tisíc korun ročně. Nemusíme chodit daleko, i na tuto stránku jste se dostali díky videu, ne? 🙂
- HodnotaVideo poskytuje hodnotu, kterou uživatelé docení jeho sdílením a lépe je zaujme a přesvědčí ke koupi produktů nebo služeb.
- Větší ziskDíky videu vzroste šance, že u vás lidé nakoupí nebo si objednají vaše služby, a to až o 65 % ! Máte e-shop nebo firemní web? Video je nezbytná věc.
Co o Markusfilmu říkají jeho klienti?