Věděli jste, že Vám video může vydělat desítky až stovky tisíc korun ročně? 🎥🎬

99 % podnikatelů totiž přistupuje k videím špatně a utrácí zbytečně peníze za věci, které jim nepřinesou zisk. Patříte mezi ně?

 Tak schválně, podívejte se na fotku dole. Jde o náhledovku reklamy na YouTube, kterou jsme točili pro klienta Albi a.s. (jedničku na trhu s deskovými hrami v ČR a SR s obratem přes miliardu Kč) ⬇️⬇️⬇️ 

Připadá Vám fotka amatérská, otřesná, nevkusná a šílená? V tom jsme zajedno, i nám přijde upřímně hrozná... 😀

Tato reklama má ale na YouTube 1,7 milion zhlédnutí, přinesla desítky tisíc prokliků na e-shop a zvýšila prodeje dané deskové hry o 469 %.

Proč?

Protože na našem nebo Vašem názoru nebo názoru marketingového oddělení upřímně vůbec nezáleží!

Jediné, co Vás musí při tvorbě reklamy vždy zajímat, je názor cílové skupiny, pro kterou je reklama určená a u ní toto video fungovalo výborně.

Vyplňte svůj e-mail a dám Vám rád další užitečné tipy k efektivní video reklamě.  ⬇️⬇️⬇️

Vaše údaje jsou na 100 % v bezpečí. Nemám rád spam, kdykoliv se můžete z emailu jedním klikem odhlásit. Odesláním formuláře udělujete společnosti Markusfilm s.r.o. souhlas ke zpracováním osobních údajů v rámci nařízení GDPR.  

Recenze od jedné odběratelky našeho e-mailu:

Co se dozvíte?

  • Jak natočit úspěšné video na YouTube?
    Co rozhoduje o úspěchu videa na YouTube? Náhledová fotka, tagy, description a co dál?
  • Jak natočit efektivní náborové video?
    Pro firmu G4S jsme natočili náborová videa, co přinesly efektivně a levně nové zaměstnance. Jak na to? Na co si dát pozor?
  • Jak pracovat v kampaních s YouTubery?
    S YouTubery jsme od roku 2013 natočili desítky reklam. Jak udělat efektivní kampaň, která bude mít stovky tisíc zhlédnutí? Jaké faktory rozhodují? Proč nevybírat YouTubera jen podle počtu odběratelů a jaké jsou důležitější metriky?
  • Proč používat čtvercové video?
    Proč je lepší mít v reklamě na Facebooku čtvercové video nebo dokonce video na výšku? Jaké to přináší výsledky?

Kdo jsem?

Jmenuji si Marek Dvořák a před 12 lety jsem založil filmové studio Markusfilm s.r.o. Natočil jsem stovky reklam jak pro velké korporace, tak malé a střední podniky nebo živnostníky. Hodně jsem se při spolupráci s firmami naučil a všiml si pár stejných chyb, co klienti v uvažování nad videem dělali.  

Naši klienti

Za uplynulou dekádu jsme natočili desítky reklam pro klienty jako Bohemia Chips, Rockstar, G4S, Albi, Trenýrkárna.cz, Dinopark ale i menší podniky a živnostníky.  

Už jen malý krok a můžeme začít! 75%

Vaše údaje jsou na 100 % v bezpečí. Nemám rád spam, kdykoliv se můžete z emailu jedním klikem odhlásit. Odesláním formuláře udělujete společnosti Markusfilm s.r.o. souhlas ke zpracováním osobních údajů v rámci nařízení GDPR.  

5 důvodů, proč je pro podnikatele dobré mít video:

  • Lepší pozice ve vyhledávačích
    Web s firemním videem má až 50x větší šanci zobrazit se na 1. straně při vyhledávání v Googlu. Díky videu tak web navštíví víc potenciálních zákazníků, což ušetří ročně až desítky tisíc za placenou reklamu.
  • Lepší zapojení návštěvníků
    Cca 20 % lidí si přečte text na webu, ale ten samý obsah sdělený videem se dostane se až k 80 % návštěvníků. Víc lidí se tedy díky videu podívá na váš obsah a zvyšuje se pravděpodobnost zakoupení produktu nebo služby.
  • Nižší cena za proklik
    Facebook dává přednost videu před fotkou, bojuje totiž s konkurenčním YouTube. V reklamní kampani tak platíte nižší cenu za proklik. Mnoha klientům už video reklama ušetřila desítky tisíc korun ročně. Nemusíme chodit daleko, i na tuto stránku jste se dostali díky videu, ne? 🙂
  • Hodnota
    Video poskytuje hodnotu, kterou uživatelé docení jeho sdílením a lépe je zaujme a přesvědčí ke koupi produktů nebo služeb.
  • Větší zisk
    Díky videu vzroste šance, že u vás lidé nakoupí nebo si objednají vaše služby, a to až o 65 % ! Máte e-shop nebo firemní web? Video je nezbytná věc.

Co říkají o studiu Markusfilm klienti: 

Vaše údaje jsou na 100 % v bezpečí. Nemám rád spam, kdykoliv se můžete z emailu jedním klikem odhlásit. Odesláním formuláře udělujete společnosti Markusfilm s.r.o. souhlas ke zpracováním osobních údajů v rámci nařízení GDPR.