Jak uspořádat akci on-line? 🎥🎬
98 % podnikatelů totiž u videa utrácí za věci, které nepřináší výsledek, nepatříte mezi ně?!
Co se dozvíte?
- Jak natočit úspěšné video na YouTube?Co rozhoduje o úspěchu videa na YouTube? Náhledová fotka, tagy, description a co dál?
- Jak natočit efektivní náborové video?Pro firmu G4S jsme natočili náborová videa, co přinesly efektivně a levně nové zaměstnance. Jak na to? Na co si dát pozor? Jak vše komunikovat?
- Proč používat čtvercové video?Proč je lepší mít v reklamě na Facebooku čtvercové video nebo dokonce video na výšku? Jaké to přináší výsledky?
- Jak pracovat v kampaních s YouTubery?S YouTubery jsme od roku 2013 natočili desítky reklam. Jak udělat efektivní kampaň, která bude mít stovky tisíc zhlédnutí? Jaké faktory rozhodují? Proč nevybírat YouTubera jen podle počtu odběratelů a jaké jsou důležitější metriky?
Vaše údaje jsou na 100 % v bezpečí. Nemám rád spam, kdykoliv se můžete z emailu jedním klikem odhlásit. Odesláním formuláře udělujete společnosti Markusfilm s.r.o. souhlas ke zpracováním osobních údajů v rámci nařízení GDPR.
Recenze od jedné odběratelky našeho e-mailu:
Kdo jsem?
Jmenuji si Marek Dvořák a před 12 lety jsem založil filmové studio Markusfilm s.r.o. Natočil jsem stovky reklam jak pro velké korporace, tak malé a střední podniky nebo živnostníky. Hodně jsem se při spolupráci s firmami naučil a všiml si pár stejných chyb, co klienti v uvažování nad videem dělali.
Naši klienti
Za uplynulou dekádu jsme natočili desítky reklam pro klienty jako Bohemia Chips, Rockstar, G4S, Albi, Trenýrkárna.cz, Dinopark ale i menší podniky a živnostníky.
Vaše údaje jsou na 100 % v bezpečí. Nemám rád spam, kdykoliv se můžete z emailu jedním klikem odhlásit. Odesláním formuláře udělujete společnosti Markusfilm s.r.o. souhlas ke zpracováním osobních údajů v rámci nařízení GDPR.
5 důvodů, proč je pro podnikatele dobré mít video:
- Lepší pozice ve vyhledávačíchWeb s firemním videem má až 50x větší šanci zobrazit se na 1. straně při vyhledávání v Googlu. Díky videu tak web navštíví víc potenciálních zákazníků, což ušetří ročně až desítky tisíc za placenou reklamu.
- Lepší zapojení návštěvníkůCca 20 % lidí si přečte text na webu, ale ten samý obsah sdělený videem se dostane se až k 80 % návštěvníků. Víc lidí se tedy díky videu podívá na váš obsah a zvyšuje se pravděpodobnost zakoupení produktu nebo služby.
- Nižší cena za proklikFacebook dává přednost videu před fotkou, bojuje totiž s konkurenčním YouTube. V reklamní kampani tak platíte nižší cenu za proklik. Mnoha klientům už video reklama ušetřila desítky tisíc korun ročně. Nemusíme chodit daleko, i na tuto stránku jste se dostali díky videu, ne? 🙂
- HodnotaVideo poskytuje hodnotu, kterou uživatelé docení jeho sdílením a lépe je zaujme a přesvědčí ke koupi produktů nebo služeb.
- Větší ziskDíky videu vzroste šance, že u vás lidé nakoupí nebo si objednají vaše služby, a to až o 65 % ! Máte e-shop nebo firemní web? Video je nezbytná věc.
Co říkají o studiu Markusfilm klienti:
Vaše údaje jsou na 100 % v bezpečí. Nemám rád spam, kdykoliv se můžete z emailu jedním klikem odhlásit. Odesláním formuláře udělujete společnosti Markusfilm s.r.o. souhlas ke zpracováním osobních údajů v rámci nařízení GDPR.